Els trastorns de la conducta a l’escola

Una manera diferent d’entendre el trastorn de conducta a l’escola, com la que concretarem en aquest document, té unes implicacions que abasten els diferents nivells d’intervenció dels professionals de l’EAP i psicopedagogs: l’alumnat i les seves famílies, centres i equips, i sector.

En efecte, l’alumne no constitueix l’ únic o exclusiu àmbit d’ intervenció de l’EAP i dels psicopedagogs. L’escola i els seus diferents plans d’organització i actuació (equip de govern, equips educatius, grups‐classe), les famílies i l’entorn comunitari (així com les respectives relacions entre tots aquests sistemes), configuren l’ entramat o xarxa d’ intervencions on un assessorament de caràcter contextual, preventiu, i col∙laboratiu es desplega i concreta.

Aquest document s’ha elaborat amb el treball conjunt dels professionals de diferents EAP i d’altres professionals

| Els trastorns de la conducta a l’escola |