Definida la gran final de la #rondadellibres 2018 (Educació primària)

Després de dues setmanes intenses coneixem els primers classificats de cadascun dels grups en què estan dividits els grups-classe que participen a la Ronda de llibres 2018 i les aules que han passat a la gran final que se celebrarà el dimarts 29 de maig.

Els primers classificats de cadascun dels grups han estat:

• Grup 1. Pallejà – Biblioteca Municipal El Castell de Pallejà: 4t B Escola La Garalda.
  • Grup 2. Cervelló – Biblioteca Municipal de Cervelló: 4t A Escola Escola Nova.
  • Grup 3. Corbera de Llobregat – Biblioteca Municipal Can Baró: 4t Escola El Corb.
  • Grup 4. Sant Vicenç dels Horts – Biblioteca Municipal Les Voltes: 4t A Escola Sant Jordi.
  • Grup 5. Torrelles de Llobregat / Vallirana: 4t Escola La Ginesta.

Després d’unes semifinals molt disputades la gran final d’enguany la disputaran:

4t B Escola La Garalda4t Escola El Corb4t A Escola Sant Jordi