900 alumnes de primària i secundària han participat a la “Ronda de llibres” 2013-2014

foto 4 (1)El dia 27 de maig es va celebrar la final de la Ronda de llibres de primària. Amb aquesta sessió es tancava la tercera edició per als centres de primària i la segona per als de secundària d’aquesta activitat de foment de la lectura.

A l’edició d’enguany hi han participat al voltant de 900 alumnes de primària (4t) i de secundària (1r d’ESO), de les escoles i instituts de la nostra demarcació.

Han estat 33 grups classe d’escoles de Cervelló (Santa Maria i Escola Nova), de Corbera de Llobregat (Jaume Balmes, Puig d’Agulles, El Corb i Cau de la Guineu), de La Palma de Cervelló (El Solell), de Pallejà (Àngel Guimerà, Jacint Verdaguer i La Garalda), de Sant Vicenç dels Horts (Joan Juncadella, La Guàrdia, La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, Sant Antoni, Sant Jordi i Sant Josep), Torrelles de Llobregat (Sant Martí) i Vallirana (Pompeu Fabra i La Ginesta), i 10 d’instituts de Corbera de Llobregat (Corbera i Can Margarit) i de Sant Vicenç dels Horts (Gabriela Mistral).

Els alumnes de 4t de l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts i de 1r B de l’Institut Corbera de Corbera de Llobregat han estat els guanyadors de la 3a edició per a les escoles i la 2a per als instituts.

L’organització d’aquesta activitat no hauria estat possible sense la feina feta des de les escoles i instituts, per això no voldríem deixar passar l’ocasió per a donar les gràcies a tots els participants per la seva implicació. També destaquem la col·laboració i implicació de les biblioteques públiques de Corbera de Llobregat (Can Baró), Pallejà (El Castell) i Sant Vicenç dels Horts (Les Voltes).

|Més informació|