Ràdio Sant Vicenç, colze a colze amb les escoles i instituts

Aquesta temporada, la programació de Ràdio Sant Vicenç ofereix dos programes de marcat accent educatiu.

Pere Juventí Balcells descobreix a Recerques els treballs de recerca més interessants fets per alumnes dels instituts de Sant Vicenç dels Horts.
Professors i estudiants tenen en aquest programa un espai a mida per mostrar el resultat dels seus esforços.

Dimecres de 20.00 a 21.00 h [Més info i accès als Podcasts]

El conte, ens descobreix cada dia una història diferent. Aquest programa ofereix contes clàssics i moderns que podeu trobar a la Biblioteca Municipal Les Voltes.  La narració va a càrrec d’actors i actrius de les companyies i les escoles de teatre de Sant Vicenç dels Horts, a més de qualsevol persona que tingui ganes d’explicar una història a la canalla.

De dilluns a divendres de 07:30 a 08:00 hores. Redifusió dissabtes de 07.30 a 08:30 hores [Més info i accès als Podcasts]

A aquesta programació de caire específicament educatiu, s’hi afegirà a partir del segon trimestre del curs escolar, l’experiència radiofònica AULA DIAL que en la propera edició presentarà algunes novetats i de les què se us n’informarà més endavant.