L’Escola La Guàrdia enceta la primera edició d’Aula Dial

El mestre i l'alumnat de l'Escola La Guàrdia a Ràdio Sant Vicenç

Aula Dial és una iniciativa de Ràdio Sant Vicenç dels Horts, la regidora d’Educació i del Servei Educatiu i s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn. Es tracta d’un informatiu de caràcter local que té en el context social i cultural dels centres educatius el principal focs de l’atenció informativa. L’Escola La Guàrdia ha estat el primer centre en obrir aquest espai i que es farà diàriament a les 10h amb la participació de l’alumnat de cicle superior dels centres educatius següents: ESC La Guàrdia, ESC Mare de Déu del Rocío, Escola Iris, ESC La Vinyala, Col·legi La Immaculada i ESC Sant Jordi.El programa de l’ESC La Guàrdia, el podeu escoltar clicant a: