Nosaltres en formem part i per això… L’hort

Aquesta pràctica de l’escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts està dins d’un projecte d’aprenentatge servei del qual el centre participa. Les característiques d’aquesta pràctica és aprendre generant a la vegada un servei. Així el nen/a aprèn a conrear a la seva mida de forma ecològica, oferint a la vegada un lloc per mostrar la saviesa que dóna una llarga vida, rebent una estimació i admiració per allò que s’és.
S’intenta potenciar el treball cooperatiu entre diversos membres d’un entorn social adonant-se que cadascú des de la seva realitat pot ensenyar, col·laborar i aprendre dels altres i de si mateix. Es crea un vincle estret entre un grup d’alumnes i un avi del qual depenen en alguns aspectes per poder tirar endavant una tasca proposada.

ACCÉS A LA FITXA D’AQUESTA PRÀCTICA EDUCATIVA