Aproximació a les pràctiques lectores de les escoles de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6

practiqueslectoresDocument on es recullen els resultats de l’estudi fet sobre les pràctiques lectores de les escoles de la demarcació territorial del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

Aquest document es va presentar en el marc de la sessió de treball que sobre L’impuls a la lectura: sistematització d’estratègies lectores es feu amb les direccions dels centres d’educació infantil i primària i d’educació especial el 12 de juny.

| Descarregueu els dos documents |