Recomanacions de LIJ del seminari de biblioteques escolars del CRP Baix Llobregat-6

A Biblioreport, el bloc del seminari de coordinació de les biblioteques escolars de la demarcació territorial del Centre de Recursos Pedagògics Baix Llobregat-6 hi trobareu unes recomanacions de llibres de literatura infantil.

Aquestes recomanacions són fruit del treball de les persones responsables de les biblioteques escolars que de manera regular han participat en les sessions del seminari.

Hi trobareu àlbums il·lustrats, narracions infantils i juvenils, llibres de coneixements, còmics i narrativa gràfica. A cada entrada hi trobareu una fitxa tècnica del llibre i unes propostes de treball al voltant del mateix.

| Accedir a la llista de recomanacions |