Seminari de biblioteques escolars 13 – 14. 3a sessió

A la tercera sessió s’han tractat els següents temes:

• Proposta d’una activitat compartida sobre àlbums il·lustrats. La informació es farà arribar a través de documents de treball intern
  • Valoració de llibres de coneixements per part dels assistents, seguint el model de fitxa del seminari de biblioteques escolars del Garraf.
  • Presentació de la col·lecció d’educació emocional Els dinosaures també tenen sentiments de l’Editorial Barcanova.
  • Presentació de lectures relacionades amb la commemoració del Tricentenari: Itinerari lector sobre els fets de 1714 fent una especial incidència als tres llibres adreçats a educació primària: Els nens del Born, Aquell dia de 1714 i La història que en Roc Pons no coneixia
  • Com classifiquem els llibres de coneixements d’educació infantil? Sobre aquest tema es va fer una primera aproximació i es va quedar que a la propera sessió s’hi aprofundiria.
La propera sessió, la quarta, és el 20 de gener de 2014, al Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

• Una de les feines que es faran a la propera sessió versarà activitats de cerca d’informació a partir dels llibres de coneixements. Es va repartir un document amb exemples d’activitats.