El còmic, eina pedagògica

cartel_29x46_SC17_sinlogos_V335 Saló del Còmic de Barcelona

30 i 31 de març de 2017

Activitats per a les escoles.
Dirigit a alumnat de primària, secundària i batxillerat, el Saló del Còmic de Barcelona aposta cada any per fomentar les visites dels centres educatius amb la intenció d’acostar el còmic i el seu llenguatge als escolars.

Entre el seu programa hi trobem:

• Concurs de creació de còmics “L’aviació i el còmic”.
  • Visita al Saló del Còmic per a grups escolars.
  • Visita guiada a l’exposició “Gaudí entre vinyetes”.
  • Taller de còmic organitzat per l’Escola JOSO. Centre de Còmic i Arts Visuals.
  • Taller d’impressió digital 3D organitzat per l’Escola JOSO. Centre de Còmic i Arts Visuals.
  • Taller – Trobada amb l’autor Nico Naranjo.

Conferències per a les escoles.

• Els bombers al Saló del Còmic..
  • Espai d’activitats pels més petits (fins a 7 anys)
    +[info]

X Jornada: El còmic, una eina pedagògica.
Adreçada al professorat de primària i secundària. Consta d’una visita guiada pels expositors del Saló, taller de recursos del còmic per als docents, conferència i presentació d’experiències.
+[info]