3 de juliol – XVIII Jornada Xarxa Competències Bàsiques

Des de fa 19 anys, la Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb) aplega docents de tot el territori amb voluntat de repensar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els seus centres, per mitjà de la formació entre iguals i en xarxa, amb vistes a compartir i a enriquir-se mútuament per millorar els aprenentatges de tots els alumnes.

Al llarg d’aquests anys ha esdevingut l’espai d’aprenentatge docent entre iguals per excel·lència del departament d’Educació, i ha contribuït a la professionalització docent individual i col·lectiva, amb la finalitat de capacitar els professionals perquè tots els i les alumnes puguin aprendre més i millor. Enguany la xarxa està formada per 719 centres, tant d’educació primària com secundària, de diferents territoris, i implica més de 10.000 docents.

El Departament d’Educació organitza anualment una jornada de cloenda del programa, amb la finalitat de compartir i intercanviar les experiències que han realitzat els centres al llarg del curs, proporcionar evidències de les millores dels aprenentatges dels alumnes i ajudar a configurar un marc conceptual comú entre tots els docents que formen la xarxa.

Si bé la jornada està oberta a tots els docents que ho desitgin. D’una manera excepcional, aquest any se celebra de forma virtual el proper 3 de juliol de 2020. No cal inscripció prèvia, però en aquest formulari pots demanar per rebre informació del contingut de la Jornada.

Aquí el web amb més informació.