Voluntaris per informar i orientar els alumnes

El Departament d’Educació treballa en el projecte “Al teu costat en la tria educativa” per oferir, en format virtual, el servei d’informació i orientació acadèmica que cada any proporcionava en el marc del Saló de l’Ensenyament.

A causa de la s​​ituació excepcional arran de la covid-19, s’està apostant per millorar els materials divulgatius i ampliar els canals d’informació i comunicació habituals.

Entre les actuacions que prepara el Departament hi ha l’habilitació d’un número de telèfon gratuït per informar i orientar l’alumnat de 4t d’ESO i les seves famílies en la tria d’estudis.

El Departament té tota la confiança en l’orientació que fan els i les professionals dels centres als joves molt abans que facin 4t d’ESO. No obstant això, es vol donar una nova via de suport en aquesta època de confinament provocada per la covid-19.

Per dur a terme aquesta tasca, es necessiten voluntaris que atenguin les trucades telefòniques per un període de dues setmanes, en franja de matí o de tarda (3 hores diàries).  Si és del vostre interès, empleneu aquest formulari abans del dilluns 11 de maig a les 13 h ​(nou termini)  ​i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Aquesta tasca és de caràcter voluntari. El o la cap de la persona voluntària ha d’autoritzar aquesta actuació.​

El professorat que participi en la realització d’aquesta iniciativa del Departament rebrà un document acreditatiu que serà incorporat als sistemes d’informació de personal docent i, si escau, considerat com a mèrit en les diferents convocatòries i concursos.​

Per a qualsevol dubte podeu enviar un correu electrònic a suport_orientadors.educacio@gencat.cat​.​