Aprenem amb els concursos del Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí.

Des del CdA de la Vall de Boí us engresquem a participar en dos concursos per tal d’amenitzar els dies que ens queden aprenent des de casa d’aquí a final de curs: el primer és un joc en grup, per participar a nivell d’escola o institut; el segon és un repte individual, i només necessiteu compte de Twitter per participar.

CONCURS “Què aprenem al Camp d’Aprenentatge?”

Aquest concurs està dirigit principalment a estudiants d’educació secundària i batxillerat. A més de passar una bona estona, volem que conegueu alguns dels aprenentatges que podeu assolir durant una estada amb nosaltres. Cada dilluns, des del dia 11 de maig fins  el 22 de juny, penjarem un Kahoot, amb unes 10 preguntes, relacionat amb una de les activitats que realitzem al Camp d’Aprenentatge. Trobareu l’enllaç per respondre’l al nostre web (https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-valldeboi/) i al Twitter (@cdaboi) i tindreu fins a divendres a les 19h per respondre’l.

Aquest és un repte col·lectiu de manera que és important que, quan els alumnes introdueixin el nickname al Kahoot, indiquin el seu nom i el del seu institut o escola (exemple: Ferran_INSPontdeSuert). El 29 de juny farem un sorteig entre els guanyadors del Kahoot de cada setmana. La persona campiona s’emportarà dos premis! El primer serà pel seu institut i consistirà en dos llibres: “La Vall de Boí. Mil anys de romànic” i la guia “Flora i fauna del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici” per anirà per la seva escola o institut. El segon serà per l’alumne: les miniguies de camp “125 ocells de Catalunya que cal conèixer” i “Grans mamífers terrestres de Catalunya i els seus rastres”.

Premi per al centre guanyador del concurs “Què aprenem al Camp d’Aprenentatge?”

Premi per a l’alumne guanyador del concurs “Què aprenem al Camp d’Aprenentatge?”

CONCURS “Tuitejem sobre la Vall de Boí”

En aquest concurs podeu participar, de forma individual, alumnes, docents i tothom que estigui interessat en jugar tot aprenent curiositats sobre la Vall de Boí. Els dilluns i dijous de cada setmana, des del dia 11 de maig fins  el 25 de juny, llançarem una pregunta multiresposta via Twitter (@cdaboi) relacionada amb la Vall de Boí. L’haureu de respondre al formulari que generarem per cadascuna. Serà vàlida una única resposta per usuari i pregunta així que, si es respon en més d’una ocasió, únicament es comptabilitzarà el primer intent. La participació es tancarà en el moment que es publiqui una nova pregunta. A finals de juny, qui més respostes hagi encertat serà el guanyador o guanyadora. En cas d’empat a encerts, farem un sorteig. El premi per a la persona guanyadora seran dues miniguies de camp: “125 ocells de Catalunya que cal conèixer” i “Grans mamífers terrestres de Catalunya i els seus rastres”

Premi per al guanyador del concurs “Tuitejem sobre la Vall de Boí”

Animeu-vos! Tothom pot participar!

| ACCÉS AL RECURS |