Som finalistes!

El nostre projecte Jujol Despí, georeferenciem el modernisme ha estat finalista en el Concurs Student Awards en la modalitat Mobile History Map.

Els mSchools Students Awards, jornada de presentació i lliurament de premis, es durà a terme el proper dissabte 8 de juny a La Farga (Carrer de Barcelona, 2, 08901 L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona). El transport públic més adient és el metro (Rambla Just Oliveres o Avda. Carrilet de línia vermella) o el tren (Renfe o FGC).

Si voleu venir  a la jornada, cal que feu la inscripció al formulari fins el 30 de maig.

L’horari de la jornada és el següent:

• 10:00 Obertura de l’acte
  • 10:15 Inici:
    • Exposició i presentacions dels projectes finalistes de Mobile History Map.
    • Exposició i presentacions dels projectes finalistes d’App Education.
    • Pitch dels concursants d’App Education
    • Valoració del jurat
    • Votació per part del públic
  • 10:30 Comença el repte Scratch Challenge, per part dels equips finalistes.
  • 12:00 Tancament del Vot del Públic i de la valoració del Jurat i Finalitza el repte Scratch Challenge
  • 12.45 Tancament exposicions
  • 13:00 Lliurament de premis