Porta un coixí i un conte a l’escola per Sant Jordi

Aquest curs  l’escola va demanar la col·laboració de les famílies a la setmana de Sant Jordi per explicar contes a les tardes. Com a  novetat els contes havien de ser entorn a tres
temàtiques: contes populars tradicionals, contes de coeducació i contes de diversitat.

La proposta va ser molt engrescadora i les famílies van respondre molt bé.
L’organització, que anava a càrrec de l’escola, va proposar que les sessions d’escoltar contes es fessin a la biblioteca de l’escola. El títol d’aquest article resumeix part d’aquesta experiència perquè en aquestes sessions s’escoltava el conte en gran grup, un cop acabat les famílies se seien en diferents racons de la biblioteca i els infants amb el seu coixí escoltaven en petit grup altres contes relacionats amb la temàtica d’aquella tarda.

L’experiència va ser molt bonica, ja que les famílies es van implicar molt i van explicar contes molt adients.