Dia de la Lectura en Veu Alta

Avui, 1 de febrer, se celebra el Dia de la Lectura en Veu Alta, una jornada que des del 2010 està dedicada a una pràctica que aporta grans beneficis en el procés d’aprenentatge i en el desenvolupament de les competències comunicatives de l’alumnat.

Si esteu interessats en el tema, el Grup Enciclopèdia acaba de publicar l’assaig Els beneficis de la lectura en veu alta, d’Anna Forés, David Bueno i Antoni Ruiz Bueno, que fa una aproximació a aquesta pràctica des de la neurociència, però amb un llenguatge planer que el converteix en un llibre amè per a educadors i, també, famílies.

Trobareu més informació i recursos al portal Veu Alta, del mateix grup editorial, un projecte per a totes les edats que vol promoure la lectura compartida en veu alta a través de la divulgació i de certàmens per a escoles, joves i adults.