Taller de contes i minimons a l’Escola Abat Oliba

Us volem presentar l’experiència de l’Elisenda Garcia ,coordinadora de Biblioteca de l’escola Abat Oliba de Cornellà de Llobregat.

Mitjançant el joc, s’apropa el fet literari als infants de l’escola d’una manera significativa i amb objectius ben clars per a l’assoliment dels objectius plantejats per la docent.

Com diu la docent: “Aquest és un taller que sempre té lloc a la biblioteca de l’escola. D’aquesta manera, revaloritzem aquest espai del nostre centre, i també el reinterpretem. La biblioteca ja no és només un espai silenciós, estàtic, on els infants tenen el paper
d’oients o lectors. Tot al contrari, la biblioteca es converteix en un lloc viu, on podem jugar, gaudir, compartir, comentar, interpretar…”

Si voleu llegir l’article sencer clickeu aquí: Taller de contes i minimons