Booktuber a l’Escola Espai 3

Fa tres cursos que l’alumnat de 5è de l’Escola Espai 3 porta a terme dins el projecte Impuls a la lectura, l’activitat “Booktuber”.

Cada dia l’alumnat dedica 20 minuts a llegir a l’aula. Poden triar entre els diferents llibres de la biblioteca de classe o portar-ne de casa, del préstec de la biblioteca del poble… En acabar, realitzen una fitxa tècnica on es recullen les dades generals del llibre (títol, autor, il.lustrador, editorial, etc) i fan un petit resum amb la seva opinió personal.

Un cop al trimestre, es graven els booktubers i els i les alumnes trien d’entre els llibres que han llegit, aquells que volen recomanar als futurs lectors. Expliquen breument l’argument del llibre i si el recomanen o no i el perquè.