Tres pares i tres contes

El dilluns 19 de març van venir tres pares voluntaris a explicar un conte cadascú a la biblioteca de l’escola Dolorts Almeda en horari extraescolar.

El Xavi ens va explicar un conte que es deia “Lana i el gegant”: inventat per ell i amb unes il·lustracions també fetes per ell i acabant de dibuixar-les mentre ho explicava.

En Lluís ens va explicar “L’Àlex i el ratolí de corda”. I fins i tot va portar uns ratolins (un d’ells de corda) fets a casa per ell i la seva família.

I l’Oscar ens va explicar amb una presentació de powerpoint el conte teatralitzat per ell “L’ombra de l’ós”.

Vam gaudir d’una tarda de contes, cadascú amb un format diferent, però tots molt bonics i plens de  valors.

Felicitats als tres pares per la vostra col·laboració i la vostra il·lusió a l’hora d’explicar-los!