“El gust per la lectura”: projecte conjunt de l’Escola Torre de la Miranda i la Biblioteca St. Ildefons

L’alumnat de 5è curs de l’escola Torre de la Miranda ha iniciat un projecte amb l’objectiu de gaudir de la lectura amb la col·laboració de la Biblioteca pública Sant Ildefons.

Hem començat amb una activitat en la qual a partir de la cerca en diferents espais els nens i les nenes van escollir “el seu llibre” per a emportar-se’l en préstec. A més, van signar un contracte de “bona praxis literària” molt divertit.

Aquest projecte es portarà a terme al llarg de mes de maig i pretén ser un “tastet” de cara el curs següent en què es donarà continuïtat al projecte.

Ens va encantar passar la tarda a la biblioteca!