Tenim la nova publicació de Ricardo Alcántara

El padrí de la Biblioteca Escolar de l’escola Montserrat, en Ricardo Alcántara, ens ha regalat l’últim llibre que ha publicat.

Es titula “El vol protector de l’harpia”. L’acció es desenvolupa en una tribu de la selva amazónica, composada per indis tranquils i pacífics que estan convençuts que existeixen gran quantitat d’éssers superiors amb els quals parla el fetiller de la tribu.

Però quan el vell fetiller mor, els déus es reuneixen per decidir qui en serà el successor del bruixot i … òbviament cal llegir el llibre per saber el final, i no destaparem les sorpreses de cap de les maneres.

Un detall: els dibuixos d’en Jordi Vila Delclòs són preciosos i ens transporten a la selva amazònica i a la seva màgia.