La biblioteca és un espai de calma

Als nens i nenes de P3 de l’escola Espai 3, també ens agrada molt fer alguna visita a la biblioteca.

Allí hi trobem un amic: EL MENJALLETRES! És la mascota de la biblioteca, i ens va portant sorpreses en forma de contes, també ens regala un cromo de cada conte perquè l’enganxem a un àlbum. Ens encanta que la col·lecció vagi creixent.

Les sessions a la biblioteca són per compartir estones de calma amb els companys/es: ens ensenyem el llibre que ens agrada, la fotografia que ens fa més por o que trobem més bonica, expliquem històries a qui les vulgui escoltar, acaronem al Menjalletres, …

Aquí us deixem una mostra de com ens ho vam passar per Halloween amb històries terrorífiques i contes de la Castanyera, i imatges mirant contes que ens van portar per Nadal.