La carta als Reis: padrins d’escriptura

Els nens i nenes de 6è de l’escola Pau Casals ens expliquen l’experiència d’escriure amb 2n la carta als Reis Mags:

Avui quan hem arribat a l’escola, ens han dit que ajudaríem als nens i nenes de 2n a fer la seva carta als Reis. Estem tots molt contents de poder fer-ho.
Per a fer-ho ens hem dividit en parelles, el padrí i el fillol. Hem anat a la sala d’informàtica, hem agafat els ordinadors i ens hem posat a treballar.
Els nens i nenes tant de 6è com de 2n estem molt emocionats!
La carta ja tenia un model, nosaltres només havíem d’omplir la carta amb els regals que volia el fillol o fillola, el seu nom, els anys que té i una imatge dels regals.
Les opinions dels padrins i dels fillols són molt positives, a tots ens agrada molt fer la carta als Reis Mags d’Orient.
Les cartes ja estan preparades, només queda enviar-les i esperar a que responguin. Quins nervis!