Visita i booktràiler de l’autor Josep Górriz

L’escriptor Josep Górriz ens ha visitat de nou al nostre institut, el Miquel Martí i Pol. Tot l’alumnat de primer d’ESO va passar per la biblioteca i va poder gaudir de la xerrada que realitzà l’escriptor sobre la seva experiència novel·lística. També va llegir de manera  tan magistral diverses redaccions dels seus estudiants,  que més  d’un alumne es va emocionar davant la lectura d’uns textos tan propers. La xerrada va ser una experiència molt enrequidora tant per part de l’alumnat com del mateix escriptor.

Tot l’alumnat de primer d’ESO va llegir-se un dels llibres de la maleta viatgera i havia de realitzar un treball  audiovisual en grup  sobre una de les  lectura. Els estudiants  van realitzar un video sobre algun capítol o van elaborar un booktràiler. Cal destacar el booktràiler sobre el llibre Adéu Cecília de Josep Górriz realitzat  per les alumnes de 1r d’ESO: Ariadna Meca, Sara Andrés i Ingrid Osorio.