Maleta Festes tradicionals

En aquesta maleta podreu trobar un recull de 28 contes perquè els més petits de l’escola coneguin les festes més populars de la tradició catalana i les celebracions internacionals, que cada cop són més habituals en la nostra societat.

El berenar de Nadal

La Castanyada

Els Reis de l’Orient

La mona de Pasqua

El conte de Nadal: les tres bessones

L’avi Esteve i el Nadal

Sant Jordi

La llegenda de Sant Jordi

Em disfresso!

Caga Tió

Pasqua

Sant Joan

Carnestoltes

Tres contes de Nadal

On és el caganer?

Seré a casa per Nadal

Ara ve Nadal

Avui és Sant Jordi

Ja és Nadal, quina feinada!

El meu primer llibre de la castanyada

Cuentos de Halloween

La llegenda de Sant Jordi

Els castellers

La soca de Nadal

La rosa de Sant Jordi

El Nadal de la rateta

Què celebrem? El dia de Reis

Els contes de la Sika i en Joan. La Castanyada

Aquest material està en una maleta amb rodes per facilitar el transport dins i fora del centre i pot utilitzar-se en servei de préstec als alumnes o formar part de la vostra biblioteca escolar durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.