Geometria a Primària

Aquesta maleta pedagògica conté materials manipulatius d’origen comercial divers, una guia didàctica per a la seva aplicació i fitxes per a l’alumnat per treballar de manera individualitzada, adaptant-se a la diversitat de l’alumnat, o amb diferents tipus d’agrupaments a l’aula (racons, grups flexibles, etc.). A través de l’observació i experimentació sobre objectes de l’entorn immediat, s’ajuda l’infant a explorar l’espai, a reflexionar sobre les seves descobertes i a trobar nous conceptes geomètrics.

La maleta conté els següents jocs de plàstic:

• Creator Miniland (2 pots de 150 peces);
  • Volums à construire (capsa);
  • Multililink Nardil (2 bosses multicubs amb 200 peces cadascuna);
  • Geoplà Divertoys 5×5 (4 unitats i una bossa de gomes);
  • Pentomino rectangular Cayro (2 capsetes);
  • Tangram Diset (4 capses)

Inclou un dossier amb el material per al mestre (la introducció, l’avaluació, la bibliografia i el material). També inclou el material per a l’alumne.

Aquest material està en una caixa de plàstic de fàcil transport i pot utilitzar-se en servei de préstec a l’escola durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.