Escacs a l’escola

Aquesta maleta conté diversos taulers i peces d’escacs, així com uns quants llibres per iniciar-se en el projecte “Escacs a l’Escola”. Aquest material pretén aconseguir l’ús dels escacs com una eina d’aprenentatge amb l’alumnat per exercitar la memòria visual, aprendre a prendre decisions, aprendre dels propis errors, millorar les habilitats lectores i lingüístiques, treballar la capacitat de concentració, creativitat i orientació espacial, potenciar la convivència, treballar textos escrits, treballar conceptes matemàtics, etc.

Contingut de la maleta:

Aquest material es troba en una capsa de fàcil transport i pot utilitzar-se en servei de préstec a l’escola o institut durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.