Del faig al tamariu

En aquesta maleta trobareu un recull de material (llibres, dossiers, mapes, etc.) per treballar la vegetació del Delta de l’Ebre. Així, l’alumnat de Primària descobrirà que el poblament vegetal del Delta és, per les seves peculiars característiques, únic a les terres catalanes, no tant per la raresa de les seves comunitats vegetals sinó pel seu potencial quantitatiu amb més 515 espècies.

Aquest material està en una maleta de fàcil transport i pot utilitzar-se en servei de préstec a l’escola durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.