Recursos

Els recursos estan organitzats en dos seccions. Per una part hi ha els recursos físics i permanents que disposa el CRP del Baix Ebre (accessibles des del menú lateral esquerre), com ara:

• Catàlegs temàtics
  • Documents de referència
  • ePèrgam
  • Maletes pedagògiques
  • Merlí
  • Motxilla Bioclimàtica
  • Recursos tecnològics o aparells
  • Revistes

Per altra banda, hi ha una secció (accessible mitjançant el menú horitzontal superior) dedicada a novetats i recull de recursos en línia:

• Catàleg propi a Merlí
  • Mediateca
  • Biblioteca de webs
  • Recursos TAC
  • ARC: Aplicació de Recursos al Currículum
  • El Banc de Recursos (BDR)

EL Departament d’Ensenyament també disposa d’altres espais específics que utilitza com a llocs de recolida de recursos, com ara:

• Edu365.cat: és el servei d’Internet que el Departament d’Educació, a través de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya, posa a disposició de tot l’alumnat de Catalunya i les seves famílies. Hi ha una gran quantitat de recursos educatius organitzats per matèries.
  • El portal edu3.cat ofereix materials educatius audiovisuals de Televisió de Catalunya, Catalunya Ràdio i el Departament d’Educació. Els materials, que es poden visionar a temps real i de manera gratuïta, poden servir de suport a la tasca docent. El professorat pot descarregar-se els arxius de vídeo i àudio i fer-los servir a l’aula.