Xarxa CB

El dimecres 4 de maig tindrà lloc una sessió formativa extraordinària de la Xarxa de Competències amb dues intervencions que poden ser del vostre interès:
– Les percepcions de la comunitat educativa sobre la Xarxa de Competències. Aportacions i tensions per a la transformació de l’Escola i de la formació del professorat. (Fernando Hernández)

La transformació de l’educació escolar requereix un trencament d’allò normalitzat. Cada centre té una història, acull diferents cultures docents i té necessitats diferents d’acompanyament i de formació. Aquesta ponència recull els resultats d’una recerca realitzada en el marc de la Xarxa.

L’avaluació dels processos d’aprenentatge. Construint una identitat d’aprenent. (Carles Monereo)

En aquesta ponència es posa de manifest la importància d’avaluar per aprendre però, sobretot, d’avaluar-se per ser un bon aprenent.

La sessió tindrà lloc de 9 a 11:30 a la Sala d’Actes de l’Institut Menéndez y Pelayo de Barcelona.
S’hi pot assistir de manera presencial, i també serà retransmesa per YouTube https://youtu.be/CnJjM4EfwsI