videoMAT

El vídeoMAT és un projecte col·lectiu que es proposa contribuir a transmetre a l’alumnat de tots els nivells educatius una visió més aplicada i funcional de les matemàtiques. Les i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

Un dels propòsits del vídeoMAT consisteix a anar construint progressivament una col·lecció de vídeos que puguin ser emprats en les classes per tal que l’alumnat, a través del vídeo que han creat altres alumnes, descobreixi aplicacions de les matemàtiques que poden resultar motivadores i sorprenents.

Període d’inscripció: Del 4 de novembre de 2020  fins el 1 de març de 2021

Lliurament de treballs: Del 13 de gener al 16 de març de 2021

Període de votació del públic:  De l’1 d’abril  al divendres 30 d’abril de 2021

Publicació de resultats: Divendres 7 de maig de 2021

Lliurament de premis: Divendres 14 de maig de 2021

FORMULARI de lliurament

A la secció Històric pots consultar centenars d’experiències classificades per etapes.

+[info]