Trobada pedagògica

Lloc: Serveis Educatius del Baix Ebre
Esplanada d’Orleans, s/n. Edifici Betània
Dimecres 28 de juny de 2017

09:00 Recepció i lliurament de material.
09:15 Benvinguda i presentació
09:30 Conferència
“La necessitat de defnir la biblioteca de centre: el projecte de biblioteca” a càrrec de la Sra. Mònica Badia
10:30 Ponència
“El projecte de biblioteca de l’escola Cossetània de Vilanova i la Geltrú” a càrrec de la Sra. Dolors Bundó
11:30 Pausa
12:00 Presentació d’experiències
“El projecte de biblioteca de la ZER i la trobada literària de la ZER Ribera d’Ebre Nord”, a càrrec de la Sra. Noemí Cano, Lita Vila, Rosana Mateu, Rosa Arnaiz, Maribel Garcia, Elisabet Reverter de l’Escola el Verger  de Garcia, Escola les Eres de Vinebre i Escola el Tormo de la Torre de l’Espanyol. (ZER Ribera d’Ebre Nord)
“La biblioteca de l’Institut Escola: anem avançant”, a càrrec de la Sra. Ester Baiges Miró, de l’Institut Escola  Daniel Mangrané (Jesús)
“2007-2017, 10 anys de PuntEdu a l’escola”, a càrrec de la Sra. Carme Perelló de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa.
14:00 Cloenda

INSCRIPCIÓ