Tallers virtuals

900005001 Resolem problemes a l’aula, Fem + Matemàtiques

Aquest és un taller d’acompanyament als docents interessats en l’aplicació de la dimensió de resolució de problemes a l’aula com a eina per al desenvolupament de la competència matemàtica o professorat que vulgui participar amb el seu alumnat en el concurs Fem Matemàtiques i + Mates i vulgui un acompanyament.

Simultàniament al decurs de l’activitat es donaran eines tant de metodologia i gestió d’aula, com d’avaluació.

El taller consta d’una sèrie de sessions online en les quals s’estimularà la resolució de problemes tot buscant estratègies per portar-los a l’aula. S’aprofundirà en l’anàlisi de les resolucions aportades per part de l’alumnat.

Es pretén que el taller sigui eminentment pràctic i interactiu amb l’objectiu d’aprendre a estimular i gaudir de la resolució de problemes a l’aula.

Els tallers estaran distribuïts en 5 sessions telemàtiques entre el 18 de gener i el 15 de març de 2021 i està adreçat a docents de matemàtiques de cicle mitjà i superior de primària i ESO.

INSCRIPCIÓ