Tallers a la Biblioteca MMD

La biblioteca pública Marcel·lí Domingo de Tortosa ofereix l’activitat d’una visita concertada als centres que ens facin la petició mitjançant el formulari d’aquest correu.
Els objectius de les visites són:

• Formar els futurs lectors i usuaris en la utilització dels diferents serveis i recursos que ofereix la Biblioteca Pública.
  • Potenciar les línies de cooperació entre la Biblioteca Pública i els Centres Escolars, i
  • Animar a la lectura de forma didàctica i lúdica.

Les activitats tenen una durada aproximada d’una hora i formen part d’un programa personalitzat adaptat als diferents nivells escolars, des del cicle d’Educació infantil fins al cicle superior d’educació primària.

Per fer les demandes hem enviat un formulari als centres educatius.