Relats i cartells

Relats i cartells Dia Mundial de la Salut Mental

Com cada any, durant el mes d’octubre, i dintre de la setmana de la Salut Mental, tindrà lloc la Jornada de la Salut Mental, organitzada des de la Taula de Salut Mental.

Les escoles del territori podran participar en el concurs de cartells i relats adreçat a l’alumat de 5è i 6è de primària i alumnat d’ESO dels nostres centres educatius sobre el tema: “La Salut Mental i benestar emocional: És la prioritat”.

L’objecte d’aquest concurs és fomentar la competència artística entre la població infantil, juvenil dels diferents centres educatius de les Terres de l’Ebre , així com sensibilitzar l’alumnat i desestigmatizar la salut mental. Per al cartells:

– Cal presentar el cartell en un full blanc DINA4.
– Es poden utilitzar llapis de colors, retoladors, ceres, etc.
– Els cartells hauran de deixar en blanc els números de les dates d’octubre de 2022.

Per als relats:

En prosa (un conte, una història, una faula…), l’extensió serà, minim 2 fulls DIN A-4 o 3.750 caràcters, aprox. i màxim 3 fulls DIN A-4 o 5.700 caràcters, aprox.
Tots els treballs han de ser escrits a una sola cara, espai entre línies 1,5 i cos de lletra Times New Roman, 12.

Cal presentar les obres abans del 15 d’octubre a la mesa de valoració del premi, als Centres de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació de cada comarca.