Recursos temàtics

En aquesta maleta trobareu un kit per descobrir a l’aula la nanociència i la nanotecnologia. Amb aquest NanoKit 2.0, dissenyat per vincular conceptes i aplicacions nano amb diferents àmbits curriculars, es proposa una metodologia experimental, perquè els alumnes de quart d’ESO i batxillerat ho provin en primera persona.

L’experiència combina una metodologia experimental, per a què els alumnes provin en primera persona, i una plataforma en línia, per a què aprofundeixin i descobreixin investigacions d’actualitat relacionades.

+[info]