Projecte DEFC

Els professors d’educació física de les escoles, s’inscriuen amb els alumnes, per sortir a l’espai públic a fer la classe i col·laborar, entre altres objectius, a la visibilització de la classe d’educació física del S. XXI.
Aquesta jornada és molt interessant des d’una vessant pedagògica, ja que l’assignatura d’educació física contribueix al desenvolupament personal, social i intel·lectual dels infants i joves, tot fomentant uns hàbits de vida saludables més enllà de les etapes formatives.

OBJECTIUS
Mostrar la importància de l’Educació Física pel desenvolupament integral i integrat en totes les edats.
Donar a conèixer la nova Educació Física: integradora, variada i divertida.
Fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i poc conegudes en companyia pel benestar físic, psíquic i social.
Mostrar a la societat la part de la feina realitzada a les classes d’Educació Física.
Transmetre els valors que la pràctica de l’activitat física ajuda a potenciar: esforç, autosuperació, cooperació, empatia, etc.
Promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu en sintonia amb l’opinió del ministeri de sanitat, el CSD, la UNESCO i la OMS.

[+] info

INSCRIPCIONS