Programa Escoles Verdes

9:00h a 9:45h Recepció de participants i lliurament de documentació.
Preparació de materials per al Mercat d’Intercanvi d’Experiències.
Als Serveis Educatius del Baix Ebre – Esplanada d’Orleans s/n

9:45h a 10:00h Benvinguda institucional a càrrec de:
• Sra. Montserrat Perelló i Margalef, directora dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a les Terres de l’Ebre.
• Sr. Antonio Suárez i Franquet, director dels Serveis Territorials del Departament de Territori i Sostenibilitat a les Terres de l’Ebre.
• Sra. Anna Algueró i Caballé, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa.

10:00h a 11:00h Mercat d’intercanvi d’experiències – Als Serveis Educatius del Baix Ebre (Edifici Betània)

11:00h a 11:30h Pausa per esmorzar – Als Serveis Educatius del Baix Ebre (Edifici Betània)

11:30h a 13:00h Dinàmica amb l’alumnat: Què és una Escola Verda? / Dinàmica amb el professorat:  Els Objectius de Desenvolupament Sostenible de la UNESCO a l’Escola Verda

13:00h a 14:15h Desplaçament i dinar al Parc Municipal Teodor Gonzalez

14:15h a 15:45h Fem una acció conjunta (Via Verda)
Plantada d’arbres a l’entorn de la Via Verda a la seva arribada a Tortosa.

15:45h a 16:00h Conclusions i cloenda (Via Verda)
Representants de l’alumnat i del professorat de les escoles participants a la trobada.
Sra. Anna Algueró i Caballé, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa. Sr. Alfredo Ferré i Fandos, regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Tortosa.

16:00h a 16:15h Desplaçaments de tornada (Ctra. de la Nova Estació)
Transport amb autocar per retornar als participants als respectius municipis.