Procés participatiu

Organitzat per l’Observatori de l’Educació Rural de Catalunya està duent a terme una anàlisi de l’estat de l’escola rural de Catalunya i el seu futur.
Es vol posar sobre la taula una sèrie de temes clau sobre l’escola rural per a fomentar un debat ampli i intens de la comunitat educativa, la universitat i les administracions.
El punt de partença han estat quatre grans eixos: La ruralitat, la metodologia d’aula, la formació del professorat, la ZER i l’escola. A partir del seu treball s’han determinat set grans reptes de l’escola rural que es presentaran i es sotmetran a debat entre les persones participants a la jornada.

10.00 h BENVINGUDA i entrega de material.
10.15 h INAUGURACIÓ i metodologia de l’acte.
10.30 h PONÈNCIA PRINCIPAL
El futur de l’escola rural a Catalunya.
El procés participatiu que ha endegat l’Observatori de l’Educació Rural de Catalunya (OBERC).
A càrrec de Roser Boix, Degana de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i membre de l’OBERC.
11.00 h PROCÉS PARTICIPATIU
3 grups per abordar 7 reptes identificats. El treball dels grups durarà 60 minuts. A cada grup hi haurà menjar i beure.
12.00 h POSADA EN COMÚ DELS RESULTATS
12.30 h DEBAT OBERT i contrast dels resultats de cada grup.
13.30 h CLOENDA DE L’ACTE
14.00 h DINAR
A peu dret a la Unversitat Rovira i Virgili.
Preu: 15 euros.

+[info] tel. 973 229 360