MRP Terres de l’Ebre

El proper dissabte 4 de maig de 9.30h a 14h al Complex Educatiu Sant Llàtzer de Tortosa, se celebrarà la jornada “Impulsem l’Educació 360 a les Terres de l’Ebre”, organitzada per l’Aliança Educació 360 i diverses institucions, entitats i centres educatius de les Terres de l’Ebre.

L’Educació 360 és una iniciativa que planteja connectar els aprenentatges que es produeixen en tots els temps i espais de la vida de les persones. Ho fa vinculant escola, famílies i tots els recursos i actius de la comunitat i vetllant per garantir l’equitat i la igualtat d’oportunitats. Amb el convenciment que el futur de l’educació passa per aquesta mirada global de 360 graus, l’Educació 360 proposa que el model educatiu promogui i incorpori també les oportunitats educatives que avui es troben fora del sistema reglat escolar: activitats extraescolars, de vacances, el temps de migdia i, en àmbits com l’artístic, l’esportiu, el lúdic, de lleure, tecnològic…(per a més informació: www.educacio360.cat)

En aquest jornada en trobaran diverses institucions, entitats, centres educatius,… per aprofundir sobre la proposta que fa l’Aliança l’Educació 360, conèixer experiències inspiradores amb mirada 360 que s’estan desenvolupant a les Terres de l’Ebre, i per debatre sobre necessitats i reptes del territori des d’aquesta perspectiva.

JORNADA
Impulsem l’Educació 360 a les Terres de l’Ebre
CONNECTAR APRENENTATGES, TEMPS, ESPAIS I AGENTS EDUCATIUS

9:30 h Benvinguda i obertura de la Jornada