Mobilitat segura i sostenible

Joves i Mobilitat és un concurs adreçat a nois i noies de 13 a 17 anys d’arreu de Catalunya. El concurs promou que els centres escolars treballin aspectes de mobilitat segura i sostenible. El seu objectiu principal és potenciar actituds que fomentin una nova forma de moure’s entre els joves.

En la 11a edició, el concurs Joves i Mobilitat, centra la seva temàtica en “Seguretat viària i convivència entre diferents maneres de moure’s: cotxe, moto, bici, vianants”, per fer reflexionar als més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI.

Joves i Mobilitat és un projecte educatiu amb propostes didàctiques que permeten treballar amb els alumnes de Secundària, Batxillerat o Cicles formatius les temàtiques proposades al concurs per tal de generar un canvi cultural en el més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI, com són la seguretat viària i la mobilitat sostenible.

Aquest projecte educatiu vol aportar propostes didàctiques als mestres, professors i professionals de la seguretat viària, orientades a informar i formar als joves per una mobilitat més responsable, segura i sostenible.
[+] info