Materials d’acollida

El Servei d’Educació al Llarg de la Vida ha confeccionat uns materials creats per a l’atenció de l’alumnat especialment vulnerable. Es tracta de 8 mòduls de formació de noves oportunitats, per facilitar l’acollida i la integració en els centres de formació d’adults de col·lectius d’alta vulnerabilitat, especialment de l’alumnat JMS (Joves Migrats Sols) de 16 a 18 anys. Aquests mòduls incorporen competències, continguts i activitats específicament elaborades per acollir i oferir atenció educativa personalitzada per aquest perfil d’alumnat, i es posen a disposició del professorat a partir del curs 2019-2020, per tal de donar-los recursos per ajustar la seva acció docent als canvis específics que requereixen els menors no acompanyats que han d’atendre.
També poden servir de material de referència als centres de formació d’adults municipals i entitats del tercer sector, que col·laborin amb l’atenció educativa d’aquest alumnat, en situació de coeducació i equitat, en zones on no hi ha centres de formació d’adults dependents del Departament d’Educació.

Accés als mòduls