Llançament nova plataforma

Les plataformes School Education Gateway i eTwinning de la Comissió Europea se sotmetran a una renovació substancial i s’integraran a l’única Plataforma d’Educació Escolar Europea, quedant tots els continguts i serveis disponibles en un únic lloc.

Per poder accedir a la nova plataforma és imprescindible tenir un compte Eu Login, servei d’autenticació d’usuaris de la Comissió Europea. En aquest tutorial s’explica pas per pas com crear-lo.

Per sincronitzar el compte de la nova Plataforma amb els comptes d’eTwinning o School Education Gateway, cal disposar de la mateixa adreça de correu electrònic a eTwinning, School Education Gateway i EU Login.

Cal tenir en compte que:.
Les activitats anteriors al 1.7.2018 s’eliminaran. Per tant, en cas de que es vulguin conservar, cal descarregar-les.

Consulteu la pàgina d’eTwinning on es recullen les preguntes més freqüents pel que fa al llançament de la nova plataforma i aquesta pel que fa a la convocatòria del Premi Europeu eTwinning 2023.

A l’article publicat a la web del Servei Nacional de Suport a eTwinning trobareu més informació.

Data prevista del llançament;  dia 31 de maig del 2022