Jornada Apadrinem

El proper dia 6 d’octubre a partir de les 9 h se celebrarà la Jornada Apadrinem Patrimoni al Servei Educatiu del Baix Ebre., Edifici Betània, Esplanada Orleans, s/n, Tortosa

L’ Apadrinem el nostre patrimoni es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial de l’entorn per part de l’alumnat d’un centre educatiu, la qual cosa comporta donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement des del punt de vista cultural i, alhora, fer que aquest coneixement sigui socialment rellevant, és a dir, que arribi a la mateixa comunitat educativa.

La jornada  té com a objectius:

-Conèixer el Programa Apadrinem Patrimoni.

-Donar a conèixer el treball realitzat pel professorat i els alumnes de centres educatius de les Terres de l’Ebre en el marc de la participació en el programa Apadrinem el nostre patrimoni.

-Impulsar la participació del programa als centres que encara no s’hi han implicat.

-Difondre i compartir pràctiques de referència territorials.

-Apropar als centres educatius als museus, associacions i altres institucions de entorn per tal d’establir ponts de col·laboració.

Hi participaran la Cristina López, tècnica i referent de patrimoni del Consorci de Barcelona,  en la conferència marc de la jornada; Pep Badia, del Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre; i tres centres de les Terres de l’Ebre que ens explicaran el  seu projecte Apadrinem.

Podeu realitzar la inscripció en el següent enllaç:

INSCRIPCIÓ