Jocs Florals

El Departament d’Ensenyament convoca els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya. La sisena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

Bases dels VII Jocs Florals Escolars de Catalunya

Bases categoria Conte Audiovisual Il·lustrat

Si voleu participar en aquesta convocatòria, cal respondre el formulari que, des del CRP del Baix Ebre, s’ha enviat a cada centre educatiu de la comarca, abans del dia 1 de març de 2020.

La data límit per lliurar els treballs serà el 17 d’abril al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.

+[info]