II Simposi

El proper 7 de juliol de 9h a 14h se celebrarà el II Simposi d’Aprenentatge Servei i Servei comunitari ambiental al Fundesplai (Prat de Llobregat)

El Simposi s’estructura en quatre formats que proposen estratègies de participació adaptades a objectius diversos:

Espai Diàleg

En aquest espai, en plenari, amb la intervenció de dos experts del món

universitari es reflexionarà sobre les necessitats, oportunitats i reptes de l’ApS ambiental en relació amb l’adquisició de la competència en ciutadania global.

Espai Àgora

Els participants podran escoltar les experiències dels projectes d’ApS i Servei Comunitari ambiental de la mà dels centres educatius i també de les entitats amb qui s’ha treballat en xarxa per portar-los a terme. Les experiències es presentaran en diverses sales i de forma simultània.

Espai Aparador

Un espai on s’exposaran recursos, eines i informació de projectes d’ApS i Servei Comunitari ambiental, promoguts per entitats ambientals, administracions públiques o centres educatius, i que permetrà, alhora, tenir un intercanvi d’idees i experiències inspiradores per a tots els assistents.

Espai Tallers

L’Espai Taller serà la darrera activitat del simposi i el plategem con un lloc d’encontre per intercanviar vivències i opinions sobre l’ApS ambiental a casa nostra. Els tallers estaran organitzats per a col·lectius iguals i així, ens trobarem amb altres escoles, instituts, administracions i entitats per compartir allò que ens funciona i allò que ens neguiteja sobre el dia a dia de l’ApS.  Aquest espai estarà dinamitzat per persones expertes i voldrà ser un punt de debat, coneixença i contrast, alhora que ens servirà per fer un tancament del simposi de forma relaxada i emocionant.

INSCRIPCIÓ