Fira Projecte FER

Més 800 alumnes de la Catalunya rural implementen el projecte FER el curs 2021-2022

El projecte FER (Futurs Emprenedors Rurals) és un projecte de cooperació multilingüe (català, aranès, espanyol, estonià i anglès) que té l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre l’alumnat de 5è curs d’Educació Primària de les escoles ubicades en territoris rurals i enfortir les relacions entre infants, emprenedors/es i territori.

El dia 13 de juny de 2023, tindrà lloc la fira del projecte FER. Aquesta pretén donar a conèixer els diferents projectes en els quals ha estat treballant l’alumnat de de les escoles del Baix Ebre i del Montsià durant el curs 2022/2023.

La fira es desenvoluparà al Consell Comarcal del Baix Ebre amb el següent programa.

9.30h Arribada de les escoles.

10.00h Muntatge de projectes i temps lliure per esmorzar.

10.00h Benvinguda.

10.15h Inici de les exposicions al jurat.

11.15h Deliberacions de les mencions dels projectes i visites de l’alumnat a altres projectes empresarials.

11.45h Entrega de les mencions i els diplomes.

12.30 Tornada a les escoles.

+[info]