Escola d’Estiu 2023

Com cada any, des del MRP Terres de l’Ebre, han dissenyat unes formacions educatives molt diverses adreçades als diferents col·lectius del món educatiu del territori en format presencial del 3 al 13 de juliol de 2023.

Aquestes propostes formatives tindran lloc a 4 poblacions de les Terres de l’Ebre: Gandesa, Tortosa, Jesús i Amposta amb diferents tipologies i temàtiques de formació.

A continuació, detallem les ofertes formatives:

Terra Alta (Gandesa):

• Càpsules formatives Infantil. Del 3 al 6 de juliol de 16h a 20h.

Tallers gratuïts realitzats en llengua anglesa organitzades pel Consorci Erasmus+ Terra Alta però, emmarcades al catàleg formatiu del MRP Terres de l’Ebre. Podeu inscriure’s a aquestes dues formacions clicant aquí.

• Teaching Entrepreneurship in Schools: Experiential approach. Del 3, 4 i 5 de juliol de 9:00h a 14:00h.
  • Designing Inclusive Learning Enviroments and Providing Differentiated Instruction to Support all Students. Del 28, 29 i 30 de juny de 9:00h a 14:00h.

Baix Ebre (Tortosa i Jesús):

• Càpsules Internivells (Tortosa). Del 10, 11, 13 i 14 de juliol de 10h a 14h.
  • Formació Llars d’Infants. El joc de l’infant i l’acompanyament de l’adult a l’escola bressol. (Jesús) 10 i 11 de juliol de 18h a 20h (online sincrònic) – 14 de juliol de 17h a 20h (presencial) – 15 de juliol de 9:30h a 13.30h (presencial).

Montsià (Amposta):

• Llenguatges artístics i aprenentatge globalitzat. 11 i 12 de juliol de 10h a 14h.

Per poder ampliar tota aquesta informació, podeu accedir a la web del MRP Terres de l’Ebre a partir del següent enllaç. També, si us voleu inscriure a alguna de les propostes formatives heu de fer-ho a partir de l’1 de juny mitjançant la seva web.