Edcamp

Edcamp I-E Daniel Mangrané
Adreçat a l’alumnat d’entre 15 i 18 anys dels diferents centres educatius de Terres de l’Ebre
29 d’octubre de 2019
09:00-14:00 hores

Jornada amb diferents parts clarament diferenciades: assemblees, dinàmiques, activitats esportives i artístiques.
Aquest alumnat haurà d’escriure en diferents post-its quines són les seves inquietuds o peticions respecte al sistema educatiu català actual, l’avaluació, les metodologies a les aules, l’orientació acadèmica i professional o la relació alumnat-docents.
Una vegada fetes totes les propostes, un equip d’alumnat d’organització agruparà totes les propostes per temàtiques, i es disposarà de diferents espais per tractar aquests temes, de manera que cada assistent podrà anar-hi a la que l’interessi més.
Per altra banda, també s’organitzan altres activitats esportives i artístiques, per tal de dinamitzar tota la jornada i permetre que tot l’alumnat pugui intercanviar experiències d’una manera lúdica.

Organitza: Alumnat de 4t d’ESO

INSCRIPCIÓ