EdCamp d’alumnes

1r EDCamp APS a Terres de l’Ebre

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané, amb la col·laboració de la Fundació Bofill, està preparant l’organització d’un Edcamp el proper dia 13 de juny.
En què consisteix un Edcamp?
És una trobada oberta a tothom amb la finalitat de compartir aprenentatges, coneixements, inquietuds i passions sobre l’educació. Es basa en un aprenentatge entre iguals, i es desenvolupa a través de la conversa i l’intercanvi.
Podeu tenir més informació en aquest vídeo.
La principal particularitat d’aquest Edcamp és que està sent organitzat per l’alumnat de 3r d’ESO i estarà destinat a escoltar la veu dels i de les adolescents de totes les Terres de l’Ebre.
Aquest Edcamp consistirà en una jornada amb diferents parts clarament diferenciades: col·loquis, dinàmiques, tallers i activitats esportives i artístiques.
Com es desenvoluparan aquests col·loquis?
L’alumnat entre 15 i 18 anys de diferents centres educatius de Terres de l’Ebre arribarà a les 9:00h.
Aquest alumnat haurà d’escriure en diferents post-its quines són les seves inquietuds o peticions respecte al sistema educatiu català actual, l’avaluació, les metodologies a les aules, l’orientació acadèmica i professional o la relació alumnat-docents.
També s’organitzaran diferents tallers i activitats esportives i artístiques, per tal de dinamitzar tota la jornada i permetre que tot l’alumnat pugui intercanviar experiències d’una manera lúdica.

La inscripció s’ha de fer al següent enllaç: https://edcamp.educaciodema.cat/ca/edcamp/1r-edcamp-aps-a-terres-de-lebre/_e:82/

+[info]